مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه فوق العاده اسـت ، رویای قهرمانی را داریـم

یووه فوق العاده اسـت ، رویای قهرمانی را داریـم

کارلوس توز ، مهاجم گلزن یوونتوس و آقای گل فعلی سری آ با 15 گل و تنها یک ضربه پنالتی ، مهمان شبکه رسـمی یوونتوس بود و از شرایط خودش و یوونتوس و زندگی در تورین گفت .

" سری آ لیگ بسیار سختی است ، من در کشورهای زیادی فوتبال بازی کردم اما در اینجا فوتبال تاکتیکی است ، بسیار تاکتیـکی ! و بنابراین سخت ترین لیگ اسـت "

" وقتی که من وارد یوونتوس شدم مطمئن بودم که می توانم کارهای بزرگی انجام دهم ، و من همراه هم تیمی هایم بخوبی کار کردیم "

" می دانستم که اگر تلاش کنم همه چیز تنها در زمین مشخص خواهد شد . از زمان ورود به یوونتوس می دانستم که چه هدف بزرگی داریم و نتایج یووه را هم مرور کرده بودم "

" یوونتوس تیم بسیار قدرتمندی است و زمانی که ما بازی می کنیم می دانیم که شکست دادن ِ ما کار بسیار دشـواری است. من می دانستم که یوونتوس باشگاه بزرگی است اما نه در این حد ! "

" پوشیدن پیراهن یوونتوس واقعا خوب و لذت بخش است و من در این مدت توانستم که به فرم خوب خود بازگردم . اینجا همه چیز برای من خوب پیش می رود و من احساس خوبی دارم "

" من واقعا تورین را دوست دارم . من سال ها در شهر منچستر زندگی کردم و زندگی در آنجا واقعا مشکل است . تورین بیشتر شبیه ِ شهرهای آرژانتین است و خانواده من به سرعت در اینجا جا افتاده اند "

بازی با فیورنتینا ؟

" بازی خوبی خواهد بود . فکر می کنم که خوب بازی کنیم ، آن ها در بازی رفت در لیگ ما را مغلوب خود کردند و بازی کردن در برابر همچین تیمی آسان نخواهد بود ، اما ما تنها برای پیروزی بازی خواهیم کرد "

لیگ اروپابرای یوونتوس ؟

" موفقیت و قهرمانی در این رقابت رویای همه ما است ما هم مانند هواداران رویای برنده شدن لیگ اروپا را داریم . مطمئنا همه تلاشمان را بکار خواهیم گرفت و بهترین بازی هایمان را انجام خواهیم داد "

شماره 10 یوونتوس ؟

" لباس شماره 10 باشگاه یوونتوس ، فوق العاده و معروف است . پیراهنی است که در طول سالیان مختلف بر تن بازیکنان بزرگی مانند پلاتینی ، باجو و الساندرو دل پیرو بوده است "

" پس این برای من افتخاری بسیار بزرگ است که می توانم این شماره را بر تن کنم در یوونتوس . این شماره و این پیراهن برای هواداران و من بسیار مهم و با ارزش است "

زیباترین گلی که در این فصل بثمر رساندی ؟

" گلی که در برابر میلان زدم برای من بسیار زیبا بود ، ولی همیشه تصور من همیـشه این است که زیبا ترین گل ، گل ِ بعدی من خواهد بود ! "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: